Idén is Mucsival hirdeti magát a szegedi borfesztivál
2015. május 07. 12:30
Mire pörögsz rá, a bestiális hangulatra vagy a kulináris élvezetekre? Ezt a kérdést teszi fel idén a szegedi borfesztivál reklámja, amely most is Mucsi Zoltán főszereplésével készült.
ez egy nagyon szar reklám. Egyszerűen azért, mert HOSSZÚ. Megvan a regénynek, a novellának meg a reklámnak is a maga ismérve. Ez nem felel meg reklám feltételeinek. A reklám minden esetben pörgős, pár sec. alatt hozza a mondanivalót.
Ennek megvan az oka. Mivel a néző eleve tudja, hogy befolyásolni akarják, nem szívesen nézi meg. De ha 10 másodpercben megkapja az infót, akkor még elfogadja, ui. mire átkapcsolna másik adóra, már vége. De ez mi a szar????
Valaki nem hozzáértő csinálhat csak ilyet.